środa, 18 września 2013

Miasto Koszmarów

Dziś chciałbym Was zaprosić do obejrzenia mojej strony o Mordheim. Powstała chyba na przełomie 2001 i 2002 roku. Dokładnej daty nie pamiętam. Jak widać strona od dawna nie była aktualizowana i jej design dziś już trochę "trąci myszką".



Jednak szkoda by odeszła w zapomnienie, mam nadzieję, że ktoś znajdzie tu coś interesującego dla siebie.
I tak, gdzieś na którymś zdjęciu w galerii uwieczniona została moja osoba w "młodej i szalonej formie".
Zapraszam.

4 komentarze:

  1. Łezka się w oku kręci...

    Jedna z pierwszych stron, które pamiętam z początków mojej przygody z Mordheim - stamtąd bodajże ściągnąłem pierwsze zasady.

    Bardzo się cieszę, że strona nadal istnieje i liczę na to, że tak pozostanie :).

    Pozdrawiam,

    Kapitan Hak

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za miły komentarz. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoja strona niestety zniknęła z sieci :(.

    Czy jest szansa, że będzie jeszcze dostępna?

    OdpowiedzUsuń
  4. Już wróciła. Dzięki za cynk. Ciągle zapominam o obowiązku logowania do Republiki. Muszę dla "Niej" znaleźć nowe miejsce.

    OdpowiedzUsuń