piątek, 20 września 2019

30-dniowe Wyzwanie Fantastyczne. Dzień 20: Gry fabularne/gry bitewne/gry planszowe, które i jakie są ci najbliższe?

Przed Nami kolejny dzień wspaniałej inicjatywy polskiej blogosfery figurkowej.


Z gier fabularnych najbliższy jest mi oczywiście WFRP. Z niecierpliwością czekam na polską wersję podręcznika głównego do 4 ed, a potem oczywiście na dodatki.



Równie mocno kręci mnie Zew Cthulhu, z racji mojej fascynacji Lovecraftem.



Z gier bitewnych mogę wskazać jedynie WFB/Age of Sigmar, chociaż w następcy nie wszystkie rasy mi odpowiadają ( a już szczególnie rewolucja w nazewnictwie). W gry bitewne mało grałem, w większości po prostu maluje figurki.

Zaś gry planszowe to chyba moja najdłuższa pasja. Tu znowu z racji fascynacji Lovecraftem, staram się zbierać/grać/kupować wszystko co jest z Nim związane.



Oprócz powyższych lubię Acquire,  Battlelore 1 ed., Agricolę, Descent'a, Ticket to Ride, Shadows over Camelot, Domain, serię Dominion, i wiele innych. Mam też klasycznego Mah Jongg'a - w którego nie udało mi się jeszcze zagrać.



Pozdrawiam serdecznie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz