poniedziałek, 9 września 2019

30-dniowe Wyzwanie Fantastycznne. Dzień 9: Książka/film/gra/muzyka fantastyczna do której najczęściej wracasz?

Przed Nami kolejny dzień wspaniałej inicjatywy polskiej blogosfery figurkowej.


Nie do końca wiem co autor pytania miał na myśli, ale najczęściej chyba (z wszystkich opisanych mediów) wracam do literatury Lovecrafta. 

Tu z łatwością mogę wskazać moje ulubione opowiadanie Mistrza, a jest nim : "Widmo nad Innsmouth". Po raz pierwszy trafiłem na to opowiadanie czytając tomik poniżej około 1990 roku.



I choć z biegiem lat i ilości przeczytań, może już nie wywiera na mnie ono takich emocji, jak za pierwszym razem, to nadal lubię do niego wracać.



Pozdrawiam serdecznie.

1 komentarz:

  1. A ja unikam Lovecrafta jak mogę, obchodzę go szerokim łukiem, bo niestety nie mam tyle wolnego czasu by wsiąknąć w kolejne uniwersum. Choć kusi.

    OdpowiedzUsuń