poniedziałek, 16 lutego 2015

Happy Valentine's Day Skaven Stormfiends

Witam, dziś nietypowy unboxing bo będzie tylko zdjęcie pudełka. Niedawno unboxing tego zestawu ukazał się na blogu Maniexa o tu: Stormfiends. Zainteresowanych zapraszam tam.


Pudełeczko to dostałem od żony z okazji dnia 14 lutego. Bardzo byłem ciekaw jak te cudeńka wyglądają w porównaniu (wielkościowym) z innymi figurkami skavenów. Tak więc skleiłem jeden tułów (część elementów trzyma się na bluetacku) i efekty możecie podziwiać na zdjęciu poniżej.


Figurki są dość duże. Większe od normalnego szczuroogra (o ile tacy występują), z masą fajnych detali. Jestem pewien, że będzie mi się je malowało z wielką przyjemnością. Nie mogę się już doczekać.
Pozdrawiam.

2 komentarze:

  1. O! Fajnie, że zrobiłeś fotkę porównawczą. Tego zabrakło w moim unboksie, ale od tego właśnie jest blogosfera :-)

    OdpowiedzUsuń